Program Wakaf Sahur Gelandangan Ramadhan 1436H

gnesop 6/26/2015

Pada 26 Jun 2015/ 10 Ramadhan 1436, telah berlangsung Program Wakaf Sahur Gelandangan Ramadhan 1436H EduRiders@KL dengan kerjasama Persatuan Kebajikan Golongan Asnaf dan Gelandangan Kuala Lumpur & Selangor.


Ahli EduRiders@KL telah berkumpul pada jam 12.00 malam di Restoran Ayza Batu Cave sebelum bertolak ke Kelab Golf PDRM Titiwangsa untuk aktiviti seterusnya.


Di Kelab Golf PDRM Titiwangsa, ahli EduRiders@KL yang menyertai program ini telah diberi taklimat ringkas mengenai program oleh En. Rashdan, Pengerusi Persatuan Kebajikan Golongan Asnaf dan Gelandangan Kuala Lumpur & Selangor. Kemudian, penyampaian sumbangan oleh En. Azizi, Pengerusi EduRiders@KL kepada En. Rashdan. Jumlah kutipan sumbangan yang terkumpul oleh EduRiders@KL ialah berjumlah RM7,777.77.


Selesai majlis ringkas, semua peserta program mula membuat bungkusan sahur dan kemudian bergerak ke Pusat Bandar untuk pengagihan kepada geladangan. Beberapa tempat telah dikenalpasti untuk diagihkan iaitu kawasan Jalan Melaka dan kawasan sekitar Pudu.

Aktiviti pengagihan selesai pada jam 3.30 pagi.

EduRiders@KL merakamkan ucapan terima kasih kepada semua members, alliance, supporter dan individu perseorangan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan program ini.

Galeri gambar:








Artikel Terkait

Previous
Next Post »